جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور از بندرخشک پیشگامان

تعاون آنلاین-  مدیرکل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان با زمینه های فعالیت آینده این بندرخشک آشنا شد. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، ولی آذروش، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از بخش های […]

تعاون آنلاین-  مدیرکل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان با زمینه های فعالیت آینده این بندرخشک آشنا شد.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، ولی آذروش، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان بازدید کرد و با روند احداث و همچنین فعالیت های آینده این پروژه ملی آشنا شد. در این دیدار که با حضور برخی از مسئولان استانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین مدیران ارشد بندرخشک پیشگامان صورت گرفت از ترمینال ریلی، محوطه گمرکی، خطوط ریلی، ترمینال چند منظوره، سردخانه دومداره، محوطه ترمینال کانتینری، دپوی کانتینری، انبارهای عمومی و سایر بخش های بندرخشک پیشگامان بازدید شد.

همچنین در جلسه ای با حضور «رضایی» مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در خصوص همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های حمل‌ونقل و استقرار شرکت زنجیره طلایی سرعت در بندر خشک پیشگامان، انبارداری کالاهای غیر گمرکی (جنرال کارگو) و کالاهای سردخانه‌ای و سایر ظرفیت‌های موجود بحث و تبادل نظر شد. رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه گفت: خوشبختانه بخش های مختلف بندرخشک، پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای داشته است به طوری که بزرگترین سردخانه دو مداره با ظرفیت ۱۵هزار تن به زودی به بهره برداری می رسد. همچنین منطقه ترمینال ریلی و ترمینال چند منظوره و سکوهای خدمات بار ریلی نیز مراحل پایانی ساخت خود را می گذارند و به زودی قابلیت فعالیت عملیاتی را خواهد داشت.

ندافیون، معاون اقتصاد و بازرگانی بندرخشک پیشگامان نیز با اشاره به پتانسیل بالای بندرخشک در زمینه های مختلف لجستیک، حمل و نقل، فورواردینگ و انبارداری، گفت: «موقعیت استراتژیک بندرخشک در شاهراه ریلی و جاده ای کشور، مزایای اقلیم منطقه و همچنین زیرساخت های ایجاد شده، این بندرخشک را به عنوان فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.» وی افزود: «خوشبختانه در بندرخشک، زمینه های سرمایه گذاری مشارکتی و اختصاصی طراحی شده است و سرمایه گذاران می توانند در صنایع مختلف در این منطقه سرمایه گذاری و از حمایت های گروه تعاونی پیشگامان برخوردار شوند.»

درج دیدگاه