جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بانک توسعه تعاون مایه امیدواری تعاونگران است

تعاون آنلاین – رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: افتخار می کنیم که یک بانک تخصصی در بخش تعاون کشور داریم و وجود آن مایه امیدواری تعاونگران است.

حبیب ا… بهرامی رئیس اتاق تعاون استان در جلسه مشترک کمیسیونهای صنعت، معدن و تجارت اتاق که با حضور رئیس و معاونین بانک توسعه تعاون استان در محل اتاق تعاون برگزار گردید، اظهار داشت: با هدف ایجاد تعامل بیشتر تعاونگران با بانک توسعه تعاون، این نشست برگزار گردیده و نظر بر این است که اعضاء مشکلاتشان را مطرح کنند و در ادامه از رهنمودهای مدیر محترم امور شعب بانک توسعه تعاون استفاده نماییم.

وی افزود: لازم است که بانک تعاون، شرح خدمات خود را بصورت مکتوب به اتاق اعلام تا در سایت و کانال تلگرام اتاق جهت بهره برداری اعضاء قرار گیرد و از طرفی اعضاء محترم و تعاونگران نسبت به انتقال حساب های حقوقی خود به بانک توسعه تعاون اقدام نموده تا با تقویت تعاملات، بهره گیری از خدمات بانک تعاون برای تعاونگران تسهیل شود.

بهرامی یادآور شد: همچنین تعاونگران می توانند از نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مستقر در اتاق تعاون استان نیز بعنوان یک پشتوانه جهت اخذ تسهیلات بانکی استفاده نمایند.

نوروزی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون نیز بیان داشت: قبل از اینکه بانک توسعه باشیم، صندوق تعاون بودیم و شرایط خاص بر رفتار کاری ما حاکم بود زیرا تحت نظر بانک مرکزی نبودیم ولی الان بعنوان بانک ملزم به رعایت مقررات بانک مرکزی هستیم و هنگامی که بانک شدیم و توسعه ای شدیم، بیشتر تخصیص منابع است تا تجهیز منابع و دولت باید ردیف سرمایه ای برای بانک های سرمایه گذاری بگذارد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون افزود: الان ۶۰ درصد نقدینگی کشور در تهران است، ۷/۵ درصد پول کشور در اصفهان است و سهم بانک تعاون ۵ درصد از این ۷/۵ درصد است.

نوروزی اظهار داشت: ما اذعان می کنیم حمایت از بخش تعاون یک حق است و باید در ارائه خدمات، روان سازی کنیم ولی نیاز به یک هماهنگی درونی در بخش های مختلف وابسته به تعاون داریم.

وی ادامه داد: لازم است یک کانال مشترک با تعاونی ها جهت اطلاع رسانی داشته باشیم تا بتوانیم به صورت منظم شرایط و برنامه های بانک را به نظر تعاونگران برسانیم.

به گزارش برنا، نوروزی با بیان اینکه عمده گله های تعاونگران به جا و قابل قبول است اظهار داشت: لازم است هم عارضه یابی شود و هم کار ترویجی صورت گیرد تا با هماهنگی و هم افزایی بتوانیم بعنوان بخش تعاون نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا نماییم.

وی در خصوص سرعت عمل بانک تعاون در ارائه خدمات بانکی بیان داشت: بانک توسعه تعاون، ضمانت نامه ها را در اسرع وقت صادر می کند و در حوزه ارز و ضمانت نامه از همه بانک ها جلوتر هستیم.

درج دیدگاه