جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بانک توسعه تعاون مصداق عینی تحقق شعاراقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال است

تعاون آنلاین – مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به اساسنامه بانک توسعه تعاون هدف اصلی تشکیل این بانک کمک به تولید داخلی و اشتغال پایدار است.

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی با مدیران ستادی و روسای ادارات بابیان این مطلب که نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نقشه راه بانک در سال جاری خواهد بود خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون باهدف حمایت از تولیدات داخلی و افزایش اشتغال در کشور از طریق بخش تعاون راه‌اندازی شده است و حمایت از این بانک و کمک به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون پاسخگویی مناسب به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال جاری می‌باشد.

مهدیان با اشاره به اهم برنامه‌های بانک در سال جاری افزود: تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط، تجهیز منابع از طریق صندوق توسعه ملی و فروش گواهی انواع سپرده ازجمله برنامه‌های بانک در سال جاری می‌باشد.

مدیرعامل بانک اصلاح ساختار مالی بانک، از طریق افزایش سرمایه بانک، تقویت خطوط اعتباری و توسعه فعالیت‌ها با سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ازجمله برنامه‌های سال جاری بیان نمود و افزود: ارائه  بسته‌ها و محصولات خاص، توسعه فعالیت‌های بازاریابی، کمک به کاهش قیمت تمام‌شده پول، تثبیت جایگاه شرکت گروه مالی بانک و همچنین تأسیس شرکت خدمات بیمه‌ای ازجمله دیگر برنامه‌ها در سال جاری می‌باشد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک افزود: ارتباط مستمر و موثر با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های بزرگ در راستای شناسایی نیازها و تأمین خواسته‌های آن‌ها و همچنین پیگیری گسترش شعب در تهران از دیگر برنامه‌های مهم در سال ۹۶ به شمار می‌آید.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در ادامه این جلسه فتاحی و نجفی اعضاءهیئت‌مدیره نیز بر اهمیت تدوین برنامه جامع وصول مطالبات و برنامه آموزشی در حوزه‌های مختلف ارزی، حقوقی و رفتار سازمانی تأکید کردند.

در انتها مدیران ضمن تبریک سال جدید در خصوص برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود در بهبود شرایط بانک در سال ۹۶ مواردی را عنوان نمودند.

درج دیدگاه