چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

رییس تعاون روستایی اشنویه:

با تمام توان برای رفاه حال روستاییان کوشیدیم

تعاون آنلاین – رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اشنویه با بیان اینکه مدیریت و کارکنان این اداره در سال جاری با تمام توان برای رفاه حال روستاییان کوشیدند، از راه اندازی سردخانه ۱۵۰۰ تنی فریونی شرکت تعاونی اشنویه و افزایش ۲۰ درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان، تامین و توزیع آرد خانه پز روستایی به میزان ۱۸۵ تن در ماه به عنوان نمونه های بارز از فعالیت مستمر و پویای اداره تعاون روستایی شهرستان در سال جاری یاد کرد.

اسماعیل سید محمودیان گفت: توزیع نفت و گاز به مقدار ۲۴ میلیون لیتر، تامین میوه شب عید با همکاری اتحادیه استان و فرستادن ۳۵۰ تن سیب درختی مازاد شهرستان به سیستان بلوچستان، و یزد و خوزستان و تقاضای خرید ۵۰ تن پرتقال برای شهرستان که نسبت به سنوات گذشته ۴۰ تن افزایش یافته است، از دیگر اقدامات این اداره می باشد.
وی یادآور شد: راه اندازی جایگاه سوخت شهرستان نالوس جهت رفاه حال اهالی شهرستان، فعال کردن تعاونی زنان آفاق نالوس و احداث گلخانه و پرورش گل آلوئه ورا نیز از دیگر اقدامات اداره تعاون روستایی اشنویه در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، اشنویه از شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان غربی است که در قسمت غربی این استان قرار دارد. این شهرستان از شمال با کشور ترکیه و از جنوب با کشور عراق همسایه‌است.
جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۰ حدود ۷۰ هزار نفر بوده ‌است.

درج دیدگاه