چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

بخشش جریمه دیرکرد مشتریان بدهکاردربانک توسعه تعاون هرمزگان

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان گفت: مشتریانی بدهکاری که تمامی بدهی معوقه های خود را تا ۳۱ مرداد ماه امسال به این بانک پرداخت کنند، بخشیده می شوند. به گزارش تعاون انلاین،جلیل کرمی در نشست با خبرنگاران افزود: بدهکارانی که تمامی بدهی سررسید شده خود را از ۱۷ تیر تا ۳۱ مرداد ۹۶ […]

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان گفت: مشتریانی بدهکاری که تمامی بدهی معوقه های خود را تا ۳۱ مرداد ماه امسال به این بانک پرداخت کنند، بخشیده می شوند.

به گزارش تعاون انلاین،جلیل کرمی در نشست با خبرنگاران افزود: بدهکارانی که تمامی بدهی سررسید شده خود را از ۱۷ تیر تا ۳۱ مرداد ۹۶ تسویه کنند، از بخشش ۶ درصدی برخوردار می شوند.

وی اظهارکرد: این بانک برای تسهیل شرایط و کمک به مشتریان و تعاونی های استان بخشودگی جرائم را در دستور کار قرار داده است.

کرمی همچنین به طرح احیا اشاره کرد و گفت: این طرح مشمول بدهکارانی است که بدهی سررسید گذشته آنان تا پایان خردادماه امسال ایجاد شده و در صورت تسویه حساب ضمن برخورداری از بخشش ۵۰ درصدی در پرداخت تسیهلات، این بانک با رعایت شرایط اعتباری تا سقف ۸۰ درصد اصل تسهیلات مجدد پرداخت می کند.

*بانک توسعه تعاون ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرد

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان یادآورشد: این بانک در سال گذشته ۲۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت کرده است.

کرمی گفت: سقف تعیین شده تسهیلات پرداخت بانک توسعه تعاون هرمزگان به مشتریان در سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال بود که این بانک حدود پنج برابر بیشتر از میزان تعیین شده پرداختی داشته است.

وی اضافه کرد: افزایش میزان پرداختی تسهیلات در جهت رفع موانع تولید و تسهیل شرکت های تعاونی در استان صورت گرفته است.

وی گفت: براساس اساسنامه، ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و ۳۰ درصد به افراد حقیقی و حقوقی اعطا می شود که بیشترین تسهیلات پرداختی به شرکت های تعاونی صنعتی، معدنی، بازرگانی، کشاورزی و خدماتی است.

وی خاطرنشان کرد: این بانک همچنین امسال در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای ۵۰۰ هزار نفر جهت ثبت نام سهام عدالت در استان پیامک ارسال کرد که ۱۲ هزار نفر برای واریز سود سهام ثبت کردند.

بانک توسعه تعاون دارای ۱۱ شعبه و ۲ باجه در هرمزگان است.

درج دیدگاه