جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بخش تعاون بازوی توانای دولت در عبور از شرایط حساس اقتصادی

نشست هم اندیشی مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون با اعضای هیات رئیسه اتحادیه سراسری شرکت تعاونی های لاستیک، روغن و فیلتر کشور برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون با اعضای هیات رئیسه اتحادیه سراسری شرکت تعاونی های لاستیک، روغن و فیلتر کشور برگزار شد.

بخش تعاون بازوی توانای دولت در عبور از شرایط حساس اقتصادی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ نشست هم اندیشی مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون با اعضای هیات رئیسه اتحادیه سراسری شرکت تعاونی های لاستیک، روغن و فیلتر کشور برگزار شد.

رستمی مدیرکل تعاونی های توزیعی طی بازدیدی از اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور در جریان مشکلات این اتحادیه در شرایط کنونی اقتصادی قرار گرفت.

محمدرضا آل سارا عضو هیات رئیسه اتحادیه گفت: در این بازدید گزارش مبسوطی از موفقیت ها، موانع و مشکلات اتحادیه به مدیرکل تعاونی های توزیعی ارائه شد.

رستمی مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید گفت: قصد داریم با جلسات هماهنگی مشکلات اتحادیه را شناسایی و با بکارگیری روش های موثر برای برون رفت از مشکلات و موانع موجود بتوانیم از تمام پتانسیل تعاونی های توزیعی برای حضور در بازار توزیع عادلانه کالا بهره مند شویم.

وی ادامه داد:  تعاونی های توزیعی می توانند به عنوان یک بازوی توانا در توزیع عادلانه کالا در سراسر کشور در خدمت دولت و جامعه باشد و اتحادیه با همراهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید تمام سعی و تلاش خود را در تحقق این مهم بکار گیرد.

رستمی اظهار داشت: تعاونی های زیرمجموعه این اتحادیه با توجه به رسته شغلی خود می توانند در توزیع لاستیک و روغن مورد نیاز ناوگان حمل و نقل و با توجه به تجارب توزیع لاستیک در سالهای دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری را در توزیع لاستیک و روغن موتور در جلوگیری از افزایش قیمت های غیراصولی لاستیک به عهده گیرد.

همچنین علی مطیع  جهانی طی حکمی از سوی ریاست اتاق تعاون ایران، به عنوان معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای علی مطیع جهانی

سلام علیکم؛

نظر به تعهد و تجربه و شایستگی درگذشته و در زمان تصدی سرپرستی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات، بدینوسیله به عنوان معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران، منصوب می شوید. لازم است همچون گذشته با تکیه بر برنامه های مصوب اتاق نسبت به ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها با استفاده از نیروهای توانمند، جوان و با انگیزه اهتمام جدی داشته باشید.

از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات جنابعالی را مسئلت می نمایم.

بهمن عبداللهی- رئیس اتاق تعاون ایران.

درج دیدگاه