سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

افزایش ۳۰ درصدی سرقت کابل‌های برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: ۷۶ درصد برق تهران را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند که ۴۰ درصد برق تهران را مصرف می‌کنند. حسین صبوری در گفت و گو با تعاون آنلاین افزود: ۳۲ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف داریم که روشنایی شهر تهران از جمله ۵۰۰ هزار چراغ روشنایی معابر را […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: ۷۶ درصد برق تهران را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند که ۴۰ درصد برق تهران را مصرف می‌کنند.

حسین صبوری در گفت و گو با تعاون آنلاین افزود: ۳۲ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف داریم که روشنایی شهر تهران از جمله ۵۰۰ هزار چراغ روشنایی معابر را تامین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال یک درجه دما گرمتر شده ادامه داد: زمانی که هوا گرم می شود مصرف برق افزایش می‌یابد اما امسال با وجود اینکه ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق افزوده شد اما تعداد قطعی پراکنده ۱۰ درصد کاهش یافته است.

صبوری با بیان اینکه کنتورهای هوشمند مصرف برق را نظارت می‌کند تصریح کرد: از ابتدای مهر امسال همه قبوض کاغذی حذف خواهد شد و برای پرداخت و استعلام مصرف سامانه پیامکی و اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: در شهر تهران حدود ۴۰ درصد به میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک شماره تلفن همراه خود را ثبت کردند و قبوض کاغذی آنها حذف شد.

وی ادامه داد: مشترکان دیگر تا ۱۵ شهریور نسبت به ارسال شماره همراه خود اقدام کنند تا از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی حذف شود. طریقه ارسال و ثبت شماره تماس به این صورت است که مشترکان میتوانند با ارسال *۱شناسه قبض# اقدام کنند.

صبوری تاکید کرد: سرقت کابل ۳۰ درصد افزایش یافته که دلیل اصلی آن افزایش قیمت تجهیزات است.

درج دیدگاه