جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

برنامه ارتقای بهره وری تعاونی ها در دستور کار است

معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ارتقای تاب‌آوری و افزایش بهره وری تعاونی های استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی ارتقای تاب‌آوری و افزایش بهره وری تعاونی های استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تعاون آنلاین، مهنوش بهزادپور با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقای بهره وری و لزوم برگزاری کارگاه‌ های آموزشی افزود: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته برنامه آموزشی با بخش های مختلف تهیه شده است تا آموزش قوانین و مقررات و مباحث مربوط به تعاون و دوره‌های مدیریتی به تعاونی ها آموزش داده شود.

وی با اشاره به مشکلات سیستم تعاونی‌ها، بیان کرد: سنتی بودن و وفق نیافتن با فضای کسب و کار و شرایط اقتصادی جدید از مشکلات تعاونی ها است که می توان با برگزاری دوره های آموزشی ارتقای بهره وری تعاونی ها را شاهد بود.

معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌ وری در کسب‌وکار تعاونی‌ها افزود: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی و ترغیب دست اندرکاران و علاقه مندان حوزه کسب و کار استان با نظرات کارشناسی، ایده های خلاقانه، تکنیک های نو و الگوهای موفق در بخش تعاون به مدت ۲ روز با همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه ۶۰ نفر از مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، بازرسان، اعضای تعاونی ها و فعالان بخش تعاون، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانها و روسا و کارشناسان ستادی بخش تعاون به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.

بهزادپور اضافه کرد: در این دوره آموزشی، درباره لزوم ارتقای بهره وری و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش تعاون با تکیه بر ایده های نوین و عبور از فعالیت های کلیشه ای و الگوهای قدیمی و ارایه راهکارهای مبتنی بر خلاقیت و نوآوری بحث و گفت و گو شد.

معاون تعاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های تخصصی ‌تر در این زمینه وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود با برگزاری این دوره‌ها بهره‌وری به عنوان یک ضرورت در بین مدیران تعاونی‌ها مطرح شود.

درج دیدگاه