شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

برنامه ویژه بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌های برتر

 معاون بانک توسعه تعاون کشور: تعاونی های برتر ملی و استانی تسهیلات ۱۴ درصدی دریافت می کنند

معاون بانک توسعه تعاون کشور گفت: در راستای حمایت از تعاونی ها، مقرر شد تعاونی های برتر ملی و استانی تسهیلات ۱۴ درصدی دریافت کنند.

توصیه‌های مهم شریعتمداری به بانک توسعه تعاون/ منابع خرد را تامین کنید

به گزارش تعاون‌آنلاین، شیخ زاده در آئین معرفی چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان هرمزگان گفت: تعاونی های برتر ملی ۳۰۰ میلیون تومان و تعاونی‌های برتر استانی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند و صندوق ضمانت سرمایه گذاری نیز برای آنان ضمانت نامه صادر می کند.

وی با بیان این که بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و انتظار می‌رود افزایش یابد، تصریح کرد: فرصت بزرگی برای بخش تعاون در جهت استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون که ۷۰ درصد تسهیلات این بانک باید به بخش تعاون اختصاص داده شود، فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه توسعه تعاون به این است که شرایطی برای بخش تعاون برقرار کند تا بتواند تعاملات خوبی با فعالان این بخش ایجاد کند.

رئیس اتاق تعاون استان هرمزگام نیز در این مراسم گفت: ستاد توسعه تعاون حلقه مفقوده حوزه تعاون است و از مسئولین می‌خواهم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

عباس سالاری تصریح کرد: همه تعاونی‌ها برترند و هرکس در این شرایط اقتصادی اشتغالی ایجاد و به کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور کمک کرده، برتر است.

درج دیدگاه