برندسازی در حوزه صادارت، مهمترین مقولهای است که تعاونیها به آن احتیاج دارند.
رئیس خانه تعاونگران استان زنجان گفت: برندسازی در حوزه صادارت، مهمترین مقولهای است که تعاونیها به آن احتیاج دارند.
به گزارش تعاون آنلاین، احسان اعرابی با بیان این مطلب افزود: اعتقاد داریم مدیریت بخشهای خصوصی و تعاونی را در حد امکان به دانش و فناوری روز نزدیک کنیم تا این دو بخش بتوانند در راستای اهداف مشترک خود از امکاناتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده کرده و حتی دستاوردهای مشترکی در حوزههای مختلف اعم از تولید، اشتغال و صادارت غیرنفتی در اقتصاد کشور داشته باشند.
رئیس خانه تعاونگران استان زنجان با بیان این که برندسازی در حوزه صادارت، مهمترین مقولهای است که تعاونیها به آن احتیاج دارند، خاطرنشان کرد: برای اینکه هر تعاونی بتواند در عرصه بازارهای داخلی و بینالمللی حضور داشته و در خصوص تولیدات خود مانور دهد نیاز به برند دارد که در این زمینه میتوان از کمک و تجربه فعالان اقتصادی از جمله اتاقهای بازرگانی و اتاق تعاون بهره گرفت.
اعرابی افزود: فروش محصولات عمدهترین مشکل تعاونیهاست که معمولاً به علت ناآگاهی از نیاز بازار مصرف در داخل و خارج ناشی میشود که میتوان با کسب اطلاعات کافی در این حوزه به خوبی در عرصه بازارهای فروش حضور داشت.
رئیس خانه تعاونگران استان زنجان با بیان این که در چند ماهه اخیر مجوز میز صادرات بخش تعاون را برای خانه تعاونگران اخذ کردیم، تصریح کرد: با حضور و همراهی فعالان حوزههای مرتبط با تولید و صادرات میتوان شاهد حضور موفق تعاونیهای استان در عرصه تولید و صادرات و رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه باشیم.