پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

بروکراسی اداری مانع اصلی سرمایه گذاری در بخش خصوصی و تعاونی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برخی بروکراسی‌های سخت اداری در مسیر سرمایه‌گذاران گفت: باید تلاش شود تا پیچ و خم‌های اداری و بروکراسی‌های زاید در این مسیر حذف شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برخی بروکراسی‌های سخت اداری در مسیر سرمایه‌گذاران گفت: باید تلاش شود تا پیچ و خم‌های اداری و بروکراسی‌های زاید در این مسیر حذف شود.

به گزارش تعاون آنلاین، قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: در زمینه وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل باید بررسی‌های لازم و اساسی انجام شده و با رفع موانع و مشکلات این طرح‌ها زمینه برای اجرای هر چه زودتر آنها با ارائه تسهیلات فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه ایجاد فرصت‌های اشتغال بیان کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که در سطح استان وجود دارد می‌توانیم با بهره‌برداری مناسب و بهینه از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه و عمران هر چه بیشتر را در کنار توسعه اشتغال و وارد بازار کار شدن افراد بیکار در منطقه فراهم آوریم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به هدفگذاری انجام شده در استان برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید گفت: در این زمینه انتظار می‌رود مدیران و مسئولان مربوطه و نیز بانک‌های استان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به هدفگذاری انجام شده دست یابیم.

رحیمی با تاکید بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر فعالان در حوزه کسب و کار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: با این امر زمینه برای توسعه و گسترش اشتغال و تولید در منطقه فراهم شده و با ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید در استان شاهد کاهش نرخ بیکاری نیز در اردبیل خواهیم بود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برخی بروکراسی‌های سخت اداری در مسیر سرمایه‌گذاران افزود: باید تلاش شود تا پیچ و خم‌های اداری و بروکراسی‌های زاید در این مسیر حذف شده و با تسهیل امور در روند سرمایه‌گذاری‌ها زمینه را برای توسعه اشتغال در استان فراهم کرده و اجازه ندهیم تا بروکراسی‌های اداری سخت زمینه دلسردی و عدم تمایل سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان را فراهم کند.

درج دیدگاه