شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

برگزاری مراسم یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان در جزیره تعاونی ها (قشم)

تعاون آنلاین- مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه درصد زیادی از فعالیت‌های اقتصادی شهرستان قشم به صورت تعاونی انجام می‌شود، از برگزاری یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان در این جزیره خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان،”مهندس سلیمی” افزود: شهرستان […]

تعاون آنلاین- مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه درصد زیادی از فعالیت‌های اقتصادی شهرستان قشم به صورت تعاونی انجام می‌شود، از برگزاری یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان در این جزیره خبر داد.
به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان،”مهندس سلیمی” افزود: شهرستان قشم با بیش از۱۴۲تعاونی فعال یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در بخش تعاونی می‌باشد که باید پتانسیل‌ها و ظرفیتهای این شهرستان برای توسعه بخش‌های مختلف تعاون شناسایی و با توسعه تعاونی‌ها، قشم بعنوان جزیره تعاونی ها شناخته شده است.
وی بیان داشت: یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان در جزیره تعاونی‌ها (قشم) که با حضور استاندار محترم و نمایندگان مجلس و تعاونگران استان برگزار می شود با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است.
مهندس سلیمی اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون استان در قشم، تقدیر از خانواده های معظم شهدا و آزادگان سرافراز شهرستان قشم، تجلیل از قدیمی ترین رسانه مکتوب و روزنامه استان هرمزگان (صبح ساحل) که به صورت تعاونی اداره می شود از برنامه های جانبی این جشنواره می باشد.

روزشمار و برنامه های هفته تعاون هرمزگان اعلام شد

روز شمار و برنامه های هفته تعاون استان هرمزگان که از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه سالجاری برگزار می گردد، اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، مدیر تعاون این اداره کل در نشستی با اعضای تعاونی ها که بمنظور هماهنگی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته تعاون برگزار شد، گفت: برنامه های مختلفی در سطح استان برای هفته تعاون پیش بینی شده است که تعاونی ها باید در اجرای این برنامه ها با این اداره کل همکاری داشته باشند.
موسی نجفی افزود: روز اول بنام “تعاون، تحکیم وحدت و همدلی” نامگذاری شده که در این روز رژه دریایی شناور های تعاونی های مسافربری استان، برگزاری مراسم یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در شهرستان قشم، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون استان در قشم، تقدیر از خانواده های معظم شهدا و آزادگان سرافراز شهرستان قشم، تجلیل از قدیمی ترین رسانه مکتوب و روزنامه استان هرمزگان (صبح ساحل) که به صورت تعاونی اداره می شود و پخش برنامه تلویزیونی “افق تعاون” از سیمای مرکز خلیج فارس، مسابقه تلویزیونی تعاون و اهدا جایزه به برگزیدگان مسابقه صورت می گیرد.
روز دوم: “تعاون، اقتصاد مقاومتی و تامین مالی تعاونی ها” نامگذاری شده که شامل برنامه های دیدار تعاونگران استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس و دیدار با استاندار محترم هرمزگان است.
روز سوم: “تعاون، توسعه، مدیریت و بهره وری” که با افتتاحیه دفتر اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان و افتتاح همزمان طرح های تعاونی استان و حضور تعاونگران و کارکنان در پایگاه انتقال خون و اهدای خون همراه است.
روز چهارم: “تعاون و ترویج کار جمعی” نامگذاری شده که در این روز پخش برنامه تلویزیونی افق تعاون از سیمای مرکز خلیج فارس، مسابقه تلویزیونی تعاون و اهدا جایزه به برگزیدگان مسابقه صورت می گیرد.
روز پنجم: ” تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال” که در این روز شرکت در مراسم جشنواره تعاونیهای برتر شهرستان بستک، افتتاح طرح تعاونی سیمرغ سبزگستر کوخرد(پرواربندی دام)، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون در بستک و برگزاری مراسم زیارت عاشورا انجام می شود.
روز ششم: “تعاون، توسعه بازار و صادرات” است که تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس و برگزاری جشن بزرگ تعاون در محل پارک ساحلی غدیر بندرعباس با حضور تعاونگران ، مسئولان ، شهروندان و هرمندان استان از برنامه های این روز می باشد.
روز هفتم: “تعاون، و توسعه منطقه ای و روستایی” که با حضور تعاونگران در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، دایر نمودن پایگاه صلواتی در محل نماز جمعه، توزیع بروشور آشنایی با بخش تعاون و مزایای تشکیل شرکت تعاونی بین نمازگزاران و همچنین انتقال نمازگزاران جمعه توسط تعاونی تاکسیداران پس از اتمام مراسم نماز جمعه در مسیرهای اصلی شهر همراه است.

درج دیدگاه