چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبرداد؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان زنجان

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان زنجان برگزار شد

یوسفی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ادارات تعاون کار و رفاه‌اجتماعی باید چتر امنیت و آرامش برای کسانی که مطابق مقررات و قوانین فعالیت می‌کنند، باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، در این مراسم محمد رضا یوسفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به آیه ۸۰ سوره مبارکه اسراء ابراز داشت: در ارتباط با خدا ومردم باید صادق بود و اگر کسی توانایی انجام مسئولیتی را ندارد نباید قبول مسئولیت کند.

وی در ادامه گفت: همه ی اجزای دستگاه ها باید در کارها صادق باشند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که فرصت خدمت به مردم موهبتی الهی است که نصیب ماشده است و باید از این فرصت به نحوی استفاده کنیم که مبادا در آینده حسرت آن را بخوریم .

یوسفی ادامه داد: ماهیت مسئولیت ها مانند ماهیت زندگی بشر موقتی است، روزی ما می‌آییم و روزی خواهیم رفت که مهم ترین اصل در این دوران داشتن صداقت در کارها است.

وی افزود: جایگاه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان به خوبی شناخته نشده است و برای بهتر شناخته شدن آن باید تمام اجزاء تلاش خود را بکار گیرد.

وی بیان کرد، ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی باید چتر امنیت و آرامش را برای کسانی بگستراند، که مطابق مقررات و قوانین فعالیت می‌کنند. این ادارات باید ملجأ و مأمن کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران باشد که به وظیفه خود به خوبی عمل می‌کنند و ما باید بستر امنی را برای فعالیت این عزیزان فراهم کنیم.

در پایان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اهدای لوح تقدیر از  زحمات کامران آذری رئیس سابق اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان زنجان تقدیر و تشکر کرده و با اهدای حکم، اسماعیل آقاجانلو را به عنوان سرپرست این اداره معرفی کرد.

درج دیدگاه