جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد.
به گزارش تعاون آنلاین، سیداحمد توصیفیان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر بابیان اینکه بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد، گفت: ‌بانوان ایرانی در جهان اسلام و جامعه زنان مسلمان به عنوان الگو و نمونه به طور گسترده در فعالیت‌های اجتماعی حضور فعال داشته و نقش اساسی و سازنده در پیشرفت کشور دارند.

وی با اشاره به تلاش های زنان در صحنه‌های مختلف اجتماعی تأکید کرد: ‌تلاش بانوان در منزل بر کارهای اجتماعی آنان اولویت دارد چرا که مسئله انسان‌سازی بر عهده بانوان است و خانم‌ها با تلاش ارزشمند خود حتی در مجامع علمی و بین‌الملل توانسته‌اند جایگاه های بهتری حتی در مقایسه با آقایان کسب کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: رعایت شئونات اسلامی از سوی بانوان، رعایت برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع، تقویت روحیه کارگشایی به عنوان فرهنگ سازمانی، نظم و ترتیب و انجام به موقع وظایف محوله و تعهد و تخصص و توانایی فردی از مهمترین خواسته های مسئولان ارشد از بانوان همکار است.

وی افزود: مشکلات بانوان در محیط اداری فقط مربوط به خواهران نیست و حتی نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان الگوی سایر کشورهای اسلامی به دنبال رفع مشکلات بانوان است و ما نیز تمام تلاش خود را برای کمک به بانوان در این زمینه به کار بسته ایم.

توصیفیان در پایان افزود : بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد و زهرای اطهر(س) بهترین الگوی صادق است و او تنها برای زنان الگو نیست بلکه برای همه الگوی مناسبی است.