پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

بیانیه ستاد ایلات و عشایر کشور:

به روحانی رأی می‌دهیم

عشایر
عشایر

ستاد مرکزی ایلات و عشایر بیانیه حمایت خود از رئیس‌جمهور روحانی را صادر کرد.

 

بیانیه مذکور به شرح زیر است:

«مردم عزیز ایران؛

ما عشایر، ما لرهای بختیاری، ما لرهای لرستان، ما ایل‌های قشقایی، ترکمن، کرد، بلوچ، زابلی، مازنی، گیلک، تات، آذری و ما همه عشایر و ایلات کشور باور داریم که دولت یازدهم، دولت گذار از رکود عمیق به رونق، از خلاف‌گویی به راستی و اخلاق، از فساد‌های گسترده به ثبات و تعدیل شفافیت اقتصادی بوده‌است. ما باور داریم که دولت آقای روحانی گام‌های محکم و قوی در گشایش درهای اقتصاد و سیاست بین‌المللی کشور برداشته است و کشور عزیزمان که امروز در آستانه رشد شتابان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار دارد، وامدار تلاش مردان شایسته و گرانقدر دولت یازدهم است. ما عشایر و ایلات کشور یقین داریم که دکتر حسن روحانی شایسته‌ترین نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است و امروز به پشتوانه این انسان بزرگ، اقتصاد ایران در شرایط درخشانی برای حرکت به سمت رونق شتابان قرار گرفته و به یک نقطه عطف سیاسی و اقتصادی رسیده است.

در دولت آقای روحانی اقوام و ایلات و عشایر کشور از تکریم بالایی برخوردار بوده‌اند و امید داریم که در چهار سال آتی، با برچیده‌شدن سایه‌های تحریم و رکود از سر ایران عزیز، فضای مناسبت‌تری برای خلق رونق و توسعه اقتصادی برای ایران فراهم خواهد آمد. ما دولت دکتر روحانی را یک دولت مردمی و صد در صدی می‌دانیم و ما می‌خواهیم بگویم ما همه اقوام و ایلات کشور، چهار سال راست‌گویی، کرامت و خدمت صیانتی و ارزشی را از دولت شاهد بودیم و می‌خواهیم آینده کشور را به دست‌های پرتوان و شایسته‌سالار دکتر روحانی بسپاریم.

ما پاسداری از مرزهای ایران عزیز، گذار از رکود عمیق به رونق و قرارگرفتن کشور در آستانه قله‌های شکوه و اقتدار ملی و منطقه‌ای را دستاورد چهار سال دموکراسی، دیپلماسی و گفتمان عدالت‌محور دولت یازدهم می‌دانیم.

ما آقای روحانی را دنباله‌روی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها می‌دانیم و به دولت صد در صدی دکتر روحانی رأی می‌دهیم.»

علی قنبری

رئیس ستاد ایلات و عشایر کشور

درج دیدگاه