شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تجهیزات وزارت تعاون برای تسریع کمک رسانی به سیل زدگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بر لزوم ادامه روند امدادرسانی به سیل‌زدگان تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل‌زده تاکید کرد. به گزارش تعاون‌ آنلاین، سعید مازندرانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان) در جلسه شورای مدیران این اداره کل اظهار داشت: ابتدای سال ۹۸ برای استان ما همراه […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بر لزوم ادامه روند امدادرسانی به سیل‌زدگان تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل‌زده تاکید کرد.

به گزارش تعاون‌ آنلاین، سعید مازندرانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان) در جلسه شورای مدیران این اداره کل اظهار داشت: ابتدای سال ۹۸ برای استان ما همراه با حوادث ناخوشایندی بود که از همان روزهای ابتدایی حادثه همه امکانات، تجهیزات و منابع دستگاه‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به مناطق سیل زده وارد عمل شد و تا زمان عادی شدن شرایط زندگی مردم در این مناطق، کمک‌ها نیز باید ادامه پیدا کند.

وی به کمک‌های ارسالی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارسال ۱۰ هزار جفت چکمه، ۱۰ تن شیر خشک، ۱۸۰۰ بسته نیازهای ضروری کودکان و بانوان، ۱۷ هزار پرس غذای گرم، ۷ هزار بسته غذایی، ۳۰ هزار وعده صبحانه و میان وعده، کمک‌های ۱۰ میلیونی بلاعوض به مددجویان، تسهیلات قرض‌الحسنه ۵ میلیونی و سایر کمک‌های نقدی و غیرنقدی بخشی از این کمک‌ها بود.

مازندرانی تاکید کرد: در سیل اخیر کارگاه‌های زیادی متحمل خسارت شدند که برقراری بیمه بیکاری برای کارگران کارگاه‌های تعطیل شده در نظر گرفته شد و با ارائه تسهیلات خسارات واحدهای سیل زده جبران خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به عملکرد سال ۹۷ اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پرکاری برای ما بود و کسب رتبه‌های برتر در سطح استان و کشور یقینا حاصل تلاش همه همکاران بود و این افتخارات متعلق به آنهاست.

وی همچنین بر تسریع در پاسخگویی به مراجعات و نامه‌های ریاست جمهوری تاکید کرد.