جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تداوم افت نرخ دلار و سکه بهار آزادی در بازار آزاد تهران

تعاون آنلاین- صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۲۶۴ ریال کاهش قیمت نسبت به شنبه گذشته (۲۹ آبان ماه)، ۳۶ هزار و ۴۱۹ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۹۲ هزار ریال کاهش، ۱۰ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال […]

تعاون آنلاین- صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۲۶۴ ریال کاهش قیمت نسبت به شنبه گذشته (۲۹ آبان ماه)، ۳۶ هزار و ۴۱۹ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۹۲ هزار ریال کاهش، ۱۰ میلیون و ۹۹۴ هزار ریال دادوستد کردند.

بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۷۵ ریال افزایش قیمت نسبت به روز شنبه گذشته به ۳۹ هزار و ۸۳۷ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۴۰ ریال کاهش، ۴۵ هزار و ۹۵۰ ریال فروخته شد.
همچنین اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، امروز قیمت هر دلار را ۳۶ هزار و ۷۶۰ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۴۹۰ ریال اعلام کرده است.

**بازار سکه و طلا
برپایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به شنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت، پنج میلیون و ۵۷۰ هزار ریال و هر ربع سکه با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت، دو میلیون و ۹۶۰ هزار ریال دادوستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه یک گرمی با ۱۰ هزار ریال افت قیمت در مقایسه با شنبه، یک میلیون و ۸۴۰ هزار ریال فروخته و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۹۹ هزار و ۲۰۰ ریال داد و ستد شد که سه هزار ریال افزایش قیمت نشان می دهد.
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با هفت دلار و ۲۰ سنت افزایش قیمت نسبت به شنبه، یکهزار و ۲۱۵ دلار و ۶۰ سنت قیمتگذاری شد.

ایرنا

درج دیدگاه