چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

تشکیل اولین جلسه هماهنگی داوری جشنواره تعاونی برتر استان اصفهان

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تشکیل اولین جلسه هماهنگی داوری جشنواره تعاونی های برتر خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین، علیرضا تیغ ساز گفت: این جلسه با هدف بررسی ابعاد مختلف مسائل بخش داوری تعاونی های ثبت شده در سایت جشنواره تعاونی برتر در سیزدهمین دوره از این جشنواره […]

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تشکیل اولین جلسه هماهنگی داوری جشنواره تعاونی های برتر خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، علیرضا تیغ ساز گفت: این جلسه با هدف بررسی ابعاد مختلف مسائل بخش داوری تعاونی های ثبت شده در سایت جشنواره تعاونی برتر در سیزدهمین دوره از این جشنواره برگزار شد.
تیغ ساز با بیان اینکه این جلسه از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است تأکید کرد: باید ترتیبی اتخاذ گردد که داوری تا پایان هفته اول مردادماه انجام گردد.
مدیر تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان بخش تعاون استان اصفهان به حجم برنامه های این بخش در سه ماهه دوم اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی، ثبت نام ، داوری و در نهایت برگزاری همایش تجلیل از تعاونگران برتر درکنار برگزاری مجامع شرکت های تعاونی و سایر فعالیت های عمومی از جمله اقدامات کارکنان این بخش در سال جاری است که با تلاش مضاعف همکاران به نحو مطلوب انجام خواهد شد.
وی در خصوص نحوه بررسی و امتیاز دهی داوران به تعاونی های شرکت کننده در این جشنواره گفت: اولویت بررسی و امتیاز دهی با تعاونی های فعالی است که مستندات خود را کامل در سایت جشنواره بارگزاری کرده اند در ادامه جلسه نیز اعضای حاضر در خصوص چگونگی بررسی در بخش داوری پیشنهادات خود را ارائه کردند وبرنامه ریزی های لازم جهت روند هر چه بهتر کار داوران مصوب شد.

درج دیدگاه