پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

تصادف اتوبوس کارگران نیرو محرکه

در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس از سرویس‌های کارگران شرکت صنعتی نیرو محرکه، تعداد زیادی از سرنشینان این اتوبوس زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، ساعت شش صبح سه‌شنبه، سی‌ویکم مردادماه، یک دستگاه اتوبوس بنز از سرویس‌های شیفت صبح نیرو محرکه با یک دستگاه کامیون که در حاشیه بلوار آیت‌الله خامنه‌ای متوقف بود برخورد کرد که در پی این سانحه تعداد سی‌وسه نفر از کارگران این شرکت زخمی و راهی بیمارستان شدند.

در این تصادف، یکی از همکاران خوب شرکت صنعتی نیرو محرکه به نام «حمیدرضا حاج‌نصیری» به علت شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان فوت شد. در حال حاضر، حال سه تن دیگر از کارکنان مساعد نیست و کادر پزشکی و اورژانس بیمارستان شهید رجایی در حال مداوای آنان هستند.

بر اساس این گزارش، سایر همکاران نیز در بخش اورژانس بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی بستری بوده و حال عمومی آنان مساعد است.

قابل ذکر است که از اولین دقایق رویداد این سانحه، بلافاصله عوامل اورژانس، آمبولانس‌های نیرو محرکه، جمعی از مدیران نیرو محرکه بویژه مدیران حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی و جمعی از دیگر  مدیران، معاونین و همکاران در محل حادثه حاضر و در  امر انتقال این عزیزان، عوامل اورژانس را یاری رساندند.

دکتر ادهمی، مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین، ضمن تأیید این خبر گفت: با توجه به ورود سی‌وسه نفر مجروح به این مرکز از ساعت شش‌وسی دقیقه اورژانس به حالت آماده‌باش کامل  قرار گرفت و با فراخوان کلیه متخصصین کار مداوای مجروحین به سرعت دنبال شد.

دکتر ادهمی افزود: در حال حاضر ده بیمار این سانحه در اتاق‌های عمل این بیمارستان تحت اعمال جراحی قرار گرفته‌اند. وی حال عمومی سایر بیماران را رضایت‌بخش اعلام کرد.

وی تصریح کرد: طی بیست‌وچهار ساعت آینده اکثر این افراد ترخیص خواهند شد.

در همین راستا دکتر بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با مسولین بیمارستان شهید رجایی در خصوص حادثه تصادف سرویس کارگران شرکت نیرو محرکه جلسه فوق‌العاده تشکیل داد.

اتاق فرماندهی عملیات بیمارستان شهید رجایی قزوین با حضور مهندس یگانه، قائم مقام مدیرعامل، دکتر بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، معاونین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جوانی‌طلب، مدیر حقوقی شرکت صنعتی نیرو محرکه، ادهمی، مدیر بیمارستان شهید رجایی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت صنعتی نیرو محرکه و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان شرکت نیرو محرکه هستند.

 

درج دیدگاه