چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

تعاونی‌های استان مرکزی چقدر کالا صادر کردند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶۰۶ هزار دلار کالا امسال توسط شرکت های تعاونی این استان به خارج از کشور صادر شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۶۰۶ هزار دلار کالا امسال توسط شرکت های تعاونی این استان به خارج از کشور صادر شده است.

 ۱۶۸۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در مرکزی پرداخت شد

به گزارش تعاون انلاین، محمد تقی آبایی افزود: ۵۳۵ تن مواد شیمیایی به ارزش ۲۴۸ هزار دلار توسط یکی از شرکت های تعاونی شهرستان شازند به کشور های ترکمنستان، عراق و رومانی و ۴۰ تن انواع کشمش های آفتابی و تیزابی به ارزش ۴۷ هزار دلار نیز در این مدت توسط شرکت های تعاونی شهرستان اراک به کشورهای چک، قزاقستان و امارات صادرات شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۸۳۰ قطعه ماهیان زینتی نیز در این مدت به ارزش هشت هزار و ۸۳ دلار از شهرستان محلات به کشورهای عراق و افغانستان و ۲ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۵۶ عدد از تولیدات شرکت تعاونی پارس آمپول شهرستان ساوه به کشورهای اندونزی، روسیه، گرجستان و برزیل صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۴ تن انواع تولیدات شرکت تعاونی نویدکاران شهرستان زرندیه نیز به ارزش ۱۲۷ هزار و پنج دلار از به کشور ژاپن، نروژ و استرلیا صادر شده است.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

درج دیدگاه