جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تعاونی‌های مسکن مهر استان قزوین تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شوند

تعاون آنلاین – استاندار قزوین گفت: تعاونی‌های مسکن مهر استان قزوین تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

فریدون همتی ظهر امروز در کارگروه مسکن مهر استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: دیگر زمان برای برطرف کرن مشکلات مسکن مهر مطرح نیست و در اسرع وقت باید نسبت به این موضوع اقدام جدی شود.

وی با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار و مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان در این زمینه مسئول مستقیم هستند تأکید کرد: ظرف مدت زمان کوتاهی باید مشکلات مسکن مهر احصاء شده و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود.

استاندار قزوین با انتقاد از وضعیت آسانسورهای مسکن مهر عنوان کرد: وقتی مردم مالیات می‌پردازند انتظار دارند تا مشکلات آنها هم برطرف شود و اگر خلاف این باشد مردم نسبت به نظام بی‌اعتماد می‌شوند که به هیچ وجه زیبنده نظام اسلامی نیست.

همتی تأکید کرد: باید بدون فوت وقت نسبت به راه‌اندازی آسانسورهای بلوک‌ها اقدام شود و تا پایان فروردین ماه سال ۹۶  حداقل یک دستگاه باید راه‌اندازی شود که تحقق این امر نیازمند اقدام جهادی است.

استاندار قزوین با بیان اینکه اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی باید بای تأییدیه آسانسورها اقدام کنند تصریح کرد: نظارت کافی بر آسانسورها باید توسط نهاد مربوطه انجام شود، این در حالی است که هیچ آسانسوری بدون دریافت تأییدیه نباید راه‌اندازی شود.

به گزارش تسنیم، وی با انتقاد از تعاونی‌هایی که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند عنوان کرد: تا پایان سال باید تعاونی‌ها تعیین تکلیف شده تا دولت بتواند وظیفه حاکمیتی خود را در این زمینه انجام  داده و مشکلات مردم را در این منطقه برطرف کرده و واحدها را تحویل متقاضیان دهد.

درج دیدگاه