شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تعاونی مارکت، فرصتی مناسب برای بهبود فضای کسب و کار

در سال گذشته یک هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی اقدام به دریافت ضمانت نامه از صندوق تعاون کرده اند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: برای حمایت از تعاونی ها و تولید کنندگان سایت “تعاون مارکت” به عنوان یک شبکه اجتماعی مرجع برای کسب و کار مجازی آنلاین راه اندازی شده تا بستری مناسب برای برند سازی و بهبود فضای کسب و کار تعاونی ها ایجاد شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، مهدی حسین نژاد در چهارمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان مازندران با بیان اینکه بخش تعاون به عنوان کالبدی برای کشور مورد قبول همگان است،اظهار داشت:از این رو صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در جهت حمایت از تعاونی ها تشکیل شد.

از سوی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون: اولین تامین مالی خرد تضمین شده انجام شد

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: همچنین سایت تعاون مارکت با هدف تسریع در ارائه خدمات و محصولات تعاونی به مصرف کننده به صورت مستقیم و بر مبنای معرفی ظرفیت های موجود در بخش تعاون و حذف حلقه های واسطه گری ایجاد شده تا ضمن ارتقاء هویت تعاون،تولید کنندگان و کارآفرینان نقش پررنگ تری را در اقتصاد کشور ایفا کنند.

حسین نژاد با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: متاسفانه سهم مازندران در این سوپر مارکت کم است و تعاونی های مازندران اطلاعات خوبی در این زمینه ندارند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های به وجود آمده فرصتی مناسب برای تعاونی های خدماتی و تولیدی است، ادامه داد: سهم تعاونی بانوان نیز در این سوپر مارکت خوب دیده شده است.

حسین نژاد با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۰۰ تعاونی ،تولیدات خود را در این سوپر مارکت ثبت کرده اند ،گفت: تعاونی های خدماتی و تولیدی می توانند محصولات خود را در قالب فروش خرد و عمده محصولات خود را به سمت مصرف کنندگان برسانند.

وی از فعالیت ۱۰۰ هزار شرکت تعاونی فعال در کشور خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه دانش کارآفرینی در حوزه تعاونی ها کم است از اینرو مراکزی  تحت عنوان مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها با تکنولوژی ها و نوآوری های نو ایجاد شده تا تعاونی ها از آن بهره گیری کنند.

درج دیدگاه