پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

تعاونی هایی که زندگی روستاییان زابل را ارتقا دادند

تعاون آنلاین – فرماندار زابل گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده است. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، هوشنگ ناظری اظهار داشت: بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت […]

تعاون آنلاین – فرماندار زابل گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده است.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، هوشنگ ناظری اظهار داشت: بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده که رضایت مندی و خشنودی مردم منطقه را به دنبال داشته است.
وی افزود: بدون شک این خدمات نقش قابل توجهی در محرومیت زدایی از زابل و دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این مناطق داشته است.
ناظری با بیان این که یکی از مهم ترین و بهترین کارهایی که این بنیاد در سیستان و بلوچستان انجام داده است، ساخت مدارس و مراکز آموزشی و تجهیز آن با بهترین و به روزترین امکانات آموزشی بوده است، گفت: از مسؤولان این بنیاد تقاضا داریم که به شهرستان زابل در بخش ساخت مدارس و مراکز آموزشی نگاه ویژه تری داشته باشند.
فرماندار زابل با اشاره به مشکلات خشکسالی، بیکاری، معضلات واحدهای تولیدی و عدم نقدینگی در شهرستان، بیان داشت: بنیاد برکت با راه اندازی تعاونی ها و کمک به روستاییان و کشاورزان توانسته خدمات شایانی را به مردم انجام دهد که خواهشمندیم مانند گذشته و با واگذاری سهام تعاونی ها به مردم مناطق محروم در پیشرفت و آبادانی استان اقدامات لازم را انجام دهند.
ناظری با بیان این که بنیاد برکت توانسته با کمک و مشاوره به واحدهای تولیدی در مسیر تولید و اشتغال کشور نیز قدم بردارد، گفت: از مسؤولان بنیاد برکت درخواست داریم از این به بعد هم در تمام زمینه ها همراه و یاور ما باشند و نسبت به برطرف کردن محرومیت در این مناطق ما را یاری دهند.

درج دیدگاه