پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

تعاونی های البرز پالایش می شوند

ط¯ظˆظ…غŒظ† ع¯ط±ط¯ظ‡ظ…ط§غŒغŒ ط¢ظ…ظˆط²ط´غŒ طھظˆط§ظ†ظ…ظ†ط¯ط³ط§ط²غŒ ظ…ط¯غŒط±ط§ظ† ع©ظ„ ط§ط¬ط±ط§غŒغŒ ظˆط²ط§ط±طھ طھط¹ط§ظˆظ† ع©ط§ط± ظˆ ط±ظپط§ظ‡ ط§ط¬طھظ…ط§ط¹غŒ ط¯ط± ط³ط§ط±غŒ

تعاون آنلاین – مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی البرزگفت: پالایش تعاونی های استان مهمترین عامل برای توسعه و برنامه ریزی به منظور توانمندسازی این بخش در سال آینده است .

اسماعیل خلیلی روز پنجشنبه در نشست شورای راهبری بخش تعاون منطقه مرکزی کشور دراستان البرز افزود: امسال نیزتعاونی های فعال و غیرفعال این استان با استفاده از ظرفیت پژوهشگران پالایش و مشخصات بیش از یکهزار تعاونی احصا و با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک درسامانه تعاونی ها برای انحلال اقدام شده است.
وی اضافه کرد: پالایش، شناسایی و ساماندهی وضعیت تعاونی های فعال وغیرفعال استان و برنامه ریزی برای توانمندسازی و تقویت این بخش اقتصادی از اولویت ها ومهمترین اقدامات این اداره کل در بخش تعاون بود که امسال اجرایی شد.
خلیلی افزود: با پالایش و انحلال تعاونی های غیرفعال و دستیابی به اطلاعات واقعی از وضعیت تعاونی های فعال باقی مانده ، برنامه ریزی اصولی درزمینه سرمایه گذاری ،آموزش و توانمندسازی تعاونی هادر استان انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، وی در خصوص تعاونی های غیر فعال که مجامع آنها تشکیل نشده، گفت: امسال مقرر شد که تعاونی هایی که از سال ۹۰۰ تا کنون مجامع آنها تشکیل نشده ضمن دو مرحله اخطار طبق اعلام نظریه کارشناسی در سامانه تعاونی های وزارتخانه خذف می شود.

درج دیدگاه