پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

تعاونی های گیاه درمانی با تضمین خرید محصول در کردستان تشکیل می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل خواستار انعقاد تفاهم نامه اجرایی با تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای سنندج شد و گفت: براساس این تفاهم نامه باید در روستاها و مناطقی از استان که پوشش گیاهان از نوع دارویی دارند تعاونی های گیاه درمانی تشکیل شود. به […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل خواستار انعقاد تفاهم نامه اجرایی با تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای سنندج شد و گفت: براساس این تفاهم نامه باید در روستاها و مناطقی از استان که پوشش گیاهان از نوع دارویی دارند تعاونی های گیاه درمانی تشکیل شود.

به گزارش تعاون آنلاین، برهان صلواتی تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه نه تنها محصولات این تعاونی ها از سوی گیاه درمانی شفا باید بصورت تضمینی خریداری شود بلکه نیاز است تمهیدی اندیشیده شود تا فرآوری و تولید داروی تهیه شده از طریق این گیاهان نیز به خود روستاییان واگذار شود.

صلواتی، سیاست های اشتغالزایی و فقرزدایی بویژه ریشه کن کردن فقر مطلق را اولویت برنامه های حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و یادآور شد: باید اشتغال و سرمایه گذاری را به عنوان دغدغه رهبر و مجموعه مسوولان کشوری و استانی؛ اولویت نخست برنامه ریزی های خود قرار دهیم.

وی در همین راستا خواستار پرهیز از حاشیه سازی ها و کمک به ارتقاء جایگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شد و گفت: کار در حوزه اشتغال جوانان نیازمند تلاش شبانه روزی و پرداختن به امور واقعی است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست همچنین با قدردانی از حماسه آفرینی مردم کردستان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن، گفت: مردم در مناسبت های ملی و انقلابی دَین و وظیفه خود را ادا کرده اند مسئولان هم باید به دغدغه مردم که همانا بیکاری و نبود اشتغال و سرمایه گذاری است رسیدگی کنند.

درج دیدگاه