پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

تعاونی ها نقش سازنده ای در حوزه اقتصادی و اجتماعی دارند

ایجاد 66 تعاونی با 733 فرصت شغلی در همدان

رئیس اتاق تعاون استان البرز گفت: تعاونی ها به عنوان یکی از عرصه های تاثیرگذار مشارکت مردمی، قابلیت ایفای نقش های سازنده ای در حوزه اقتصادی و اجتماعی را دارند. به گزارش تعاون آنلاین، محمد مختاری در جلسه ستاد عالی هماهنگی و توسعه تعاون استان البرز گزارشی از وضعیت اتاق تعاون استان البرز و نیز […]

رئیس اتاق تعاون استان البرز گفت: تعاونی ها به عنوان یکی از عرصه های تاثیرگذار مشارکت مردمی، قابلیت ایفای نقش های سازنده ای در حوزه اقتصادی و اجتماعی را دارند.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد مختاری در جلسه ستاد عالی هماهنگی و توسعه تعاون استان البرز گزارشی از وضعیت اتاق تعاون استان البرز و نیز احداث و راه اندازی ساختمان جدید اتاق تعاون ارائه داد و گفت: اتاق تعاون یکی از اتاقهای باقدمت حتی پیش از اتاق بازرگانی وجود داشته و این اتاق همواره نقش تسهیل گر داشته است.

وی ادامه داد: بنای کار ما در این مجموعه هماهنگی، هم افزایی و تعامل با دستگاه های استان و مسئولین در خصوص توسعه و ترویج بخش تعاون و اشتغالزایی و توسعه اقتصاد در این بخش است.

مختاری تصریح کرد : تعاونی ها به عنوان یکی از عرصه های تاثیرگذار مشارکت مردمی، قابلیت ایفای نقش های سازنده ای در حوزه اقتصادی و اجتماعی را دارند و اهمیت دادن به آن ها در استفاده از امکانات بالقوه و حمایت از کار آفرینی، تولید ثروت و ارائه خدمات اجتماعی، در حقیقت حرکت به سمت توسعه پایدار است.

وی همچنین بر اجرای طرح اشتغال روستایی از طریق طرح روستا تعاون تاکید نمود و برای تحقق این طرح در همه زمینه ها اعلام امادگی نمود .

رئیس اتاق تعاون استان البرز  از هماهنگی و تعامل بسیار خوب اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و مسئولین این اداره کل و مسئولان استان البرز با اتاق تعاون در خصوص حل مسائل تعاونگران یاد نمود.

درج دیدگاه