شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تعاونی ها وارد حوزه تولید برق پاک می شوند

تعاونی ها وارد حوزه تولید برق پاک می شوند. به گزارش تعاون آنلاین، به منظور تشویق بخش تعاون در راستای ایجاد بسترهای سرمایه گذاری مناسب جهت تولید برق پاک جلسه ای در محل دفتر مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور عباس رکنی معاون امور تعاون و محمود حکمتی پور […]

تعاونی ها وارد حوزه تولید برق پاک می شوند.

به گزارش تعاون آنلاین، به منظور تشویق بخش تعاون در راستای ایجاد بسترهای سرمایه گذاری مناسب جهت تولید برق پاک جلسه ای در محل دفتر مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور عباس رکنی معاون امور تعاون و محمود حکمتی پور معاون اجتماعی این اداره کل ، روسای ستادی حوزه تعاون ، دکتر بواناتی مشاور مدیرعامل در انرژیهای نو و مرزبانی رئیس گروه بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تشکیل شد.

عباس رکنی در رابطه گفت: باعنایت به بحران انرژی در سالهای اخیر و رشد اقتصادی پایدار در کشور توجه به انرژی های تجدید پذیر از اهمیت به سزایی برخوردار است.

مدیر تعاون این اداره کل در ادامه خاطر نشان کرد: استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر موجب کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی جدید می گردد و میزان آلایندگی محیط زیست را نیز کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد : چشم‌انداز استفاده از این انرژی در کشور ما نیز همانند کشورهای توسعه یافته از اهمیت قابل توجهی برخوردار است به گونه ای که دولت در برنامه پنجم توسعه به این مهم توجه نموده و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

رکنی افزود: توجه به سیاست‌های جهانی در خصوص تولید انرژی های پاک حاکی از این است که تولید انرژی های تجدید پذیر در کشور می تواند به موازات ایجاد فرصت های شغلی جدید و پایدار نقش بسزایی در افزایش درجه امنیت سیستم انرژی کشور ایفا نماید.

شایان ذکر است در این جلسه زمینه های مشارکت تعاونیها از ظرفیت ایجاد شده درتولید انرژی تجدید پذیر مورد بحت و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید جلسه ای به منظور توجیه این طرح باحضور اتحادیه های تعاونی ،شرکتهای تعاونی ذیربط و اتاق تعاون استان برگزار گردد و همچنین تعاونی هایی که تمایل به اجرای این طرح  دارند از طرح های مشابه ایجاد شده توسط شرکت توزیع نیروی برق  بازدید به عمل آورند.

درج دیدگاه