چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

صنعت ساختمان موتور محرک ایجاد اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ رضوی با اشاره به اینکه لغو توافقات بین‌المللی مشکلاتی را در پی نخواهد داشت، گفت: قطعا در این زمینه با تدابیر در نظر گرفته شده از این جهت نگران اتفاق خاصی نباید بود، لذا با تلاش مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی نگرانی در این خصوص وارد نخواهد بود. […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ رضوی با اشاره به اینکه لغو توافقات بین‌المللی مشکلاتی را در پی نخواهد داشت، گفت: قطعا در این زمینه با تدابیر در نظر گرفته شده از این جهت نگران اتفاق خاصی نباید بود، لذا با تلاش مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی نگرانی در این خصوص وارد نخواهد بود.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد سنجری با اشار ه به سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی، اظهار کرد: این سفر خوشبختانه نتایج بسیار خوبی داشت، همچنین پروژه‌های و منابع مالی اختصاص یافته آن‌ها، می‌تواند در استان تحرکی بخصوص در پروژ‌ه‌های عمرانی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه صنعت ساختمان نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، عنوان کرد: از این جهت منابع و اعتبارات در این بخش تزریق شود می‌تواند ایجاد اشتغال مستقیم در بخش نیروهای کار ایجاد کند و همچنین در حوزه‌ها و صنایع پایین دستی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌ رضوی با بیان اینکه دکتر روحانی در جلسه شورای اداری عنوان کردند که خراسان رضوی داری ظرفیت‌های خوبی است، عنوان کرد: از این جهت با وجود ظرفیت‌های استان خراسان رضوی نباید یک نفر‌هم بیکار باشد، از این جهت با توجه به هدف گذاری اشتغال ۱۱۰ هزار نفر در سال جاری و همچین اختصاص منابع و تکمیل پروژ‌ه‌ها نیمه کاره در سفر ریاست جمهور به خراسان رضوی می‌تواند در این خصوص تاثیرگذاری مطلوبی را شاهد باشیم.

درج دیدگاه