شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تعیین تکلیف تعاونی های غیر فعال در خراسان

محسن اسفندیاری شمار تشکلهای تعاونی را در خراسان رضوی ۶۵۵ مورد ذکر و بیان کرد: تعدادی از این تشکلها غیرفعال و زیانده هستند لذا نسبت به ساماندهی وضعیت و تعیین تکلیف تعاونیهای غیرفعال اقدام لازم صورت می گیرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تعاونیهای غیرفعال در این استان با هدف ساماندهی و منظم شدن فعالیتهایشان تعیین تکلیف می ‌شوند.

به گزارش تعاون آنلاین، محسن اسفندیاری شمار تشکلهای تعاونی را در خراسان رضوی ۶۵۵ مورد ذکر و بیان کرد: تعدادی از این تشکلها غیرفعال و زیانده هستند لذا نسبت به ساماندهی وضعیت و تعیین تکلیف تعاونیهای غیرفعال اقدام لازم صورت می گیرد.
وی افزود: ۲۰۰ شرکت تعاونی روستایی تولید زنان و کشاورزی نیز در سطح خراسان در فهرست تعیین تکلیف قرار دارند که باید مدیران عامل آنها نسبت به فعالسازی تعاونی تا پایان سال اقدام کنند. در غیر این صورت مراحل انحلال و بسته شدن تعاونی در دستور کار قرار می گیرد.
شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی با ۶۵۵ تشکل یکی از بزرگترین شبکه ‌های تعاون روستایی در کشور است. یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در روستاها سکونت دارند.

درج دیدگاه