جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

تفاهم نامه سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون خوزستان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری سه جانبه ‘ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز’ ، ‘ اتاق اصناف اهواز’ و ‘ اتاق تعاون خوزستان ‘ با یکدیگر در راستای توسعه ارتباطات و همکاری مشترک منعقد شد. از بندهای این تفاهم نامه که در محل اتاق بازرگانی اهواز منعقد شد همکاری در خصوص ارتقای آموزش اعضای اتاق […]

تفاهم نامه همکاری سه جانبه ‘ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز’ ، ‘ اتاق اصناف اهواز’ و ‘ اتاق تعاون خوزستان ‘ با یکدیگر در راستای توسعه ارتباطات و همکاری مشترک منعقد شد.

از بندهای این تفاهم نامه که در محل اتاق بازرگانی اهواز منعقد شد همکاری در خصوص ارتقای آموزش اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و اتاق تعاون خوزستان، و اعطای تخفیف ویژه برای تحصیل در رشته های مرتبط در واحد آموزشی مجمع امور صنفی اهواز ،و همکاری و برنامه ریزی در جهت ایجاد رشته های جدید و مرتبط با تجارت، صنعت و سرمایه گذاری در این واحد است.
همچنین استفاده از امکانات واحد آموزشی مجمع امور صنفی اهواز از جمله اساتید و کلاس ها برای برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، همکاری و مشارکت در خصوص پذیرش هیات های تجاری خارج از کشور برای جذب سرمایه گذار و اعزام هیات تجاری به خارج از کشور برای کسب و انتقال تکنولوژی و فن آوری از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
از دیگر مفاد آن می توان به مشارکت در طرح های پژوهشی و مطالعات مشترک استانی، تشکیل کارگروه مشترک بین سه اتاق برای بررسی مسائل و مشکلات مبتلا به بازرگانان، اصناف و تعاونی ها در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، توزیعی، تشکل ها و تعاونی ها اشاره کرد.
واحد آموزشی مجمع امور صنفی اهواز زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی فعالیت می کند.

منبع اتاق اصناف ایران

درج دیدگاه