تقدیر از بانک توسعه تعاون در بانک مرکزی/اعطای تسهیلات ازدواج سه برابر شد

بیش از نیم میلیون نفر از زوج ها جوان از تسهیلات پرداختی در قالب وام ازدواج بهره مند شدند .

به گزارش تعاون آنلاین،  در مراسمی که به منظور تقدیر از دست اندرکاران طرح ضربتی اعطای وام ازدواج به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد ،سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان به رشد بیش از سه برابری مبلغ تسهیلات ازدواج  طی دوران خدمت دولت تدبیر و امید اشاره و اعلام کرد: در سال ۱۳۹۲ جمعا ۲۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان پرداخت شد که این مبلغ در سال ۱۳۹۵ به ۹۸۰۰ میلیارد رسیده است و با همت بانک مرکزی و شبکه بانکی در سال جاری به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید که این امر به معنای حمایت بیشتر از جوانان کشور در ابتدای مسیر زندگی است.

در این مراسم که از بانک توسعه تعاون به عنوان دست اندکار اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج تقدیر شد . این مراسم با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، کشاورزی، سپه، مسکن، رفاه، قرض‌الحسنه مهر، صندوق قرض‌الحسنه پارسیان و توسعه تعاون در سالن همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل این بانک‌ها تجلیل شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و سیف رئیس‌کل بانک مرکزی و نمایندگان رسانه‌های مختلف ارتباط‌جمعی حضور داشتند.

گفتنی است بانک مرکزی به منظور کاهش صف دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با همکاری شبکه بانکی، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را از ابتدای مردادماه سال جاری کلید زد و با اجرای این طرح و اعطای بیش از ۵۲۰ هزار فقره وام، تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش یافته است.

درج دیدگاه