جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

توزیع دومین طرح حمایت غذایی برای اقشار محروم و آسیب پذیر

شکراله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی مددجویان استان خبر داد. به گزارش تعاون‌آنلاین، شکراله شیرخانی گفت: دومین دوره طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد (ره) ) به طور همزمان در سراسر کشور آغاز […]

شکراله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی مددجویان استان خبر داد.

به گزارش تعاون‌آنلاین، شکراله شیرخانی گفت: دومین دوره طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد (ره) ) به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: در این طرح برای خانوارهای یک نفره ۴۰۰ هزار ریال، دو نفره ۸۰۰ هزار ریال، سه نفره یک میلیون ریال، چهار نفره یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال، پنج نفره یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و شش نفره و بالاتر یک میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در محدوه زمانی دریافت کالا واریز می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام افزود: مشمولین این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح: (فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی) مراجعه کنند.

طرح توزیع بسته‌های حمایت غذایی از تیر ماه سال ۱۳۹۳ در دولت تدبیر وامید به منظور حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

درج دیدگاه