چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

توزیع ‌۸ میلیون لیتر مواد نفتی بین خانوارهای روستایی ابهر

تعاون آنلاین – رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: ‌۸ میلیون و ۳۳۶ هزار لیتر مواد نفتی در بین خانوارهای روستایی ابهر توزیع شده است.

عباس شاهسونی اظهار کرد:‌ در جهت تامین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات کشاورزی و سوخت زمستانی خانوارهای روستایی شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۸ میلیون و ۳۳۶ هزار لیتر مواد نفتی شامل نفت سفید و نفت گاز در بین خانوارها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع کودهای شیمایی یکی دیگر از وظایف اداره تعاون روستایی است، تصریح کرد: در همین رابطه و با توجه به سهمیه ابلاغی، امسال ۲ هزار و ۵۰۰ تن کود شیمایی بین کشاورزات شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر تاکید کرد: با توجه به اینکه کود شیمیایی یکی از نهاده‌های مهم در امر کشاورزی است که استفاده صحیح از آن می‌تواند افزایش محصول و حفظ حاصلخیزی‌ خاک را به ‌همراه داشته باشد، لذا کشاورزان باید با مصرف صحیح به نتیجه دلخواه در استفاده از این نهاده دست پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، شاهسونی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی توسط نظام صنفی کارهای کشاورزی در خرم‌دره گفت:‌ طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این نمایشگاه در دهه‌فجر امسال با ایجاد زمینه اشتغال ۳۰ نفر فعالیت خود را آغاز می‌کند و در صورت استقبال شهروندان به صورت دائمی به کار خود ادامه خواهد داد.

این مسئول در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: ‌تامین غذای سالم و ایجاد زمینه آشنایی شهروندان با انواع محصولات کشاورزی سالم، ایجاد زمینه تبادل تجربیات با فعالان این حوزه که منجر به افزایش کیفیت محصولات می‌شود، از جمله اهداف این نمایشگاه است.

درج دیدگاه