شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

توسعه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در ارائه تسهیلات به بخش تعاون

تعاون آنلاین – مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: توسعه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون ازجمله برنامه‌های اصلی بانک در سال آتی خواهد بود.

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی، استانی و روسای شعب مرکزی بانک بابیان این مطلب و ضمن تشریح عملکرد بانک در سال ٩۵ به نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون، تکمیل اعضاء هیئت‌مدیره و دریافت ٧ هزار میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون دلار منابع از صندوق توسعه ملی ازجمله اتفاقات مثبت بانک در سال ٩۵ بوده است و مقدمه‌ای برای ارائه خدمات گسترده به جامعه هدف در سال آتی خواهد بود.

رئیس هیئت‌مدیره با اشاره به اهمیت منابع بانک به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خاطرنشان کرد: جذب منابع و ارائه تسهیلات ازجمله رسالت‌های مهم یک بنگاه اقتصادی در بازار رقابتی امروز به شمار می‌رود و بانک توسعه تعاون با توجه به وظیفه حمایتی خود باید این رسالت را با بحث حمایتی و توسعه‌ای خود توأمان دنبال نماید و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بخش تعاون فعالیت‌های خود را پیگیری نماید.

مهدیان ارائه خدمات بانکداری الکترونیک شامل دستگاه‌های POSو ATMو همچنین گسترش فعالیت‌های ارزی را ازجمله اقدامات مثبت صورت گرفته در سال جاری عنوان نمود و افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات سازمان بهزیستی و کمیته امداد تا پایان سال در دستور کار شعب قرار دارد تا با نگاهی انبساطی این تسهیلات در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

شایان‌ذکر است پس ازتکریم حسین درخشنده مدیرکل سابق دفتر مرکزی حراست، جلسه معارفه نجفی عضو هیئت‌مدیره، توکلی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و حسین زاده سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بازنشستگان و برگزیدگان آزمون کارشناسی با اهداء لوح تقدیربعمل آمد.

درج دیدگاه