جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

توسعه کارآفرینی فقر را ریشه کن می کند

توسعه کارآفرینی فقر را از میان می برد. به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مهندس شیرخانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، با اعلام این مطلب افزود: کارآفرینی، مهم ترین منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه است و توسعه کارآفرینی، […]

توسعه کارآفرینی فقر را از میان می برد.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مهندس شیرخانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، با اعلام این مطلب افزود: کارآفرینی، مهم ترین منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه است و توسعه کارآفرینی، رشد اقتصادی را افزایش داده و اثرات مثبتی مانند: بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر و افزایش اشتغال در جامعه را به وجود می آورد.

وی گفت گسترش روحیه کارآفرینی و تربیت و پرورش کارآفرینان در جامعه، اثر مطلوبی بر رشد اقتصادی و اجتماعی دارد.  چرا که کارآفرینان با استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید، موجب بهبود عملکرد بنگاه­هایی تولیدی و خدماتی می شوند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام افزود: از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه به‌عنوان هفته کارآفرینی در نظر گرفته شده است . به گفته وی این هفته با غبارروبی مزار شهدای گمنام آغاز می شود. همچنین سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در برنامه  زنده گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام با عنوان: وضعیت کارآفرینی در استان حضور می یابد . از سوی دیگر بازدید از مراکز رشد گیاهان دارویی و تولید و تکثیر زالو جهاد دانشگاهی ایلام، برگزاری میزگرد خبری در خبرگزاری ایسنا پیرامون کارآفرینی و فضای کسب و کار در استان و شرکت کارکنان در مراسم رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های این هفته است.

درج دیدگاه