جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

نرخ بیکاری استان همدان چقدر است؟

نرخ بیکاری استان همدان چقدر است؟

از مجموع ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات استان ۱۷ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به نهاوند اختصاص یافته است اما متاسفانه تا کنون ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در قالب ۲۱۵ طرح در نهاوند جذب شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب تاکنون حرکت جدی و اساسی در نهاوند برای رفع مشکل اشتغال با توجه به ظرفیت‌های موجود آن انجام‌نشده است.

به گزارش تعاون آنلاین، احمد توصیفیان پیش از ظهر سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند اظهار داشت: نرخ بیکاری استان همدان تک‌رقمی بوده اما میانگین نرخ بیکاری نهاوند دورقمی و بالاتر از میانگین استان همدان بوده است.

توصیفیان گفت: برای حل مشکل بیکاری نهاوند نیاز به همراهی و همفکری بیشتری بین بانک ها، مردم و مسئولان است اما تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نهاوند در حل مشکل اشتغال کوتاهی کرده‌اند.

وی گفت: از مجموع ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات استان ۱۷ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به نهاوند اختصاص یافته است اما متاسفانه تا کنون ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در قالب ۲۱۵ طرح در نهاوند جذب شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه بابیان اینکه اگر پیگیری و جلسات فرمانداری هم نبود همین اندازه کار و پیگیری برای اشتغال انجام نمی‌شد، افزود: نمایندگان دستگاه های مختلف دولت در شهرستان نهاوند عزم جدی‌تر برای حل اشتغال شهرستان داشته باشند.

درج دیدگاه