جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

توییت مهم کبیری در مورد شفافیت

محمد جعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی توییتی از جزیات جلسه با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: تمامی هلدینگ‌ها و شرکت های زیر مجموعه وزارتخانه موظف به ثبت اطلاعات مالی، منابع انسانی و غیره در یک سامانه جامع جهت انجام نظارتهوشمند و […]

محمد جعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی توییتی از جزیات جلسه با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: تمامی هلدینگ‌ها و شرکت های زیر مجموعه وزارتخانه موظف به ثبت اطلاعات مالی، منابع انسانی و غیره در یک سامانه جامع جهت انجام نظارتهوشمند و دقیق و توسعه فوری BI شدند. گفتنی است معاون وزیر تعاون
، کار و رفاه اجتماعی از هشتگ در مسیر شفافیت استفاده کرده است.

کبیری

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه شفافیت و هوش تجاری را به عنوان دیده بان نظارت بر فرآیند های مالی، تجاری و منابع انسانی همه شرکت های سازمان های تابعه این وزارتخانه دانست و گفت: این سامانه همچنان توسعه می یابد.

محمدجعفر کبیری اظهارداشت: دیروز(سه شنبه ۲۵ دی ماه) جلسه کمیته شفافیت وزارت تعاون با حضور محمد شریعتمداری وزیر و معاونان و مشاوران در این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: شفاف سازی یکی از برنامه های اصلی وزیر تعاون بوده و به همین دلیل به دستور آقای شریعتمداری، کمیته ای برای تحقق این مهم تشکیل شده است.

به گفته معاون وزیر تعاون، این کمیته قرار است اقدامات لازم برای ایجاد شفافیت را به صورت فرآیندی و پروژه ای انجام دهد.

کبیری، یکی از موارد مطرح شده در این جلسه را «ایجاد سامانه آنلاین برای رصد و پایش همه فعالیت های تجاری و منابع انسانی در شرکت های تابعه وزارت تعاون» اعلام کرد و افزود: تاکنون همه شرکت های شستا عضو این سامانه شده اند اما هنوز شرکت های صندوق بازنشستگی به عضویت آن در نیامده اند.

وی یادآورشد: خواسته وزیر این است که باید به سرعت عضو این سامانه شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت اجرای شفاف سازی تاکید کرد: این امر می تواند منجر به افزایش بهره وری و اعتماد شرکای اجتماعی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شود.

درج دیدگاه