پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برترهرمزگان آغاز شد

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در سال جاری خبر داد. “موسی نجفی” با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در استان از ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه امسال ادامه دارد. وی […]

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در سال جاری خبر داد.

“موسی نجفی” با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در استان از ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه امسال ادامه دارد.

وی بیان کرد: تمامی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، صنایع دستی، تامین نیاز تولیدکنندگان تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره با مراجعه به آدرس اینترنتی www.taavonibartar . ir در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

به گفته مدیرتعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و بمنظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.

توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبین آن به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد که در چند سال اخیر، تعاونی های استان هرمزگان توانسته اند رتبه های برتر کشوری را کسب کنند.بیش از  ۳ هزار تعاونی در استان  مشغول به فعالیت هستند. جشنواره تعاونی ها برتر همه ساله همزمان با هفته تعاون در  شهریور ماه برگزار می شود.

درج دیدگاه