شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

 ثبت نام ۱۴ هزار فارغ التحصیل در طرح کارورزی استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: سهم استان ایلام در طرح کارورزی، سه هزار و۷۰۰ نفر است و از آغاز این طرح تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند. به گزارش تعاون آنلاین، مهندس شیرخانی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده از این میزان، ۶ […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: سهم استان ایلام در طرح کارورزی، سه هزار و۷۰۰ نفر است و از آغاز این طرح تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش تعاون آنلاین، مهندس شیرخانی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده از این میزان، ۶ هزار و ۵۹۴ نفر واجد شرایط هستند و در این راستا ۳۱۸ واحد پذیرنده نیز در سامانه برای جذب این افراد اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: تاکنون ۵۱۳ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان که در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند، مشغول به کار هستند.

شیرخانی ادامه داد: از آغاز این طرح، ۱۰۸ مجوز صادر شده و ۵۱۸ نفر از این افراد موفق به انعقاد قرارداد شده که ۴۰۱ مورد مربوط به جهاد کشاورزی استان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: طرح کارورزی از برنامه های جدید دولت به منظور ایجاد اشتغال است که سهمیه ای نیز در این خصوص به استان ایلام اختصاص یافته و امیدواریم با همراهی مجریان واحدهای تولیدی و بنگاه های بزرگ و کوچک استان در بخش های: صنعت، خدمات و کشاورزی بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

درج دیدگاه