شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری خبر داد:

جابه جایی ۵۰ میلیون مسافر در ایام نوروز

تعاون آنلاین – احمدرضا عامری رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس ،مینی بوس وسواری در شبکه حمل مقل جاده ای در ایام نوروز فعالیت می کنند، گفت:حدود ۱ میلیون و۷۵۰ صندلی روزانه در مسیرهای مشخص برای مسافران در نظر گرفته شده و در برخی از مسیرها این میزان صندلی ۲ تا ۳ برابر می شود.

وی افزود: در مسیرهای کوتاه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر که میزان رفت آمدها مسافران بسیار زیاد است سعی کرده ایم تعداد ناوگان اتوبوسرانی را افزایش می دهد.

عامری تصریح کرد:ناوگان حمل ونقل  جاده ای از ۲۵ اسفند تا ۱۵فرودین ماه دراختیار مسافران قرار دارد .

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری به شرایط اقتصادی مردم در ایام عید اشاره کرد و افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور کارشناسان تصمیم گرفتند قیمت بلیت اتوبوس های مسافربری را افزایش ندهند تا شرایط اقتصادی کشور بعد از انتخابات مشخص شود.

وی اظهار داشت:افزایش نرخ بلیت زمینه ساز کاهش مسافران می شود، بنابراین هرچه قدر نرخ بلیت ثابت باشد تعداد مسافران در ایام عید افزایش می یابد و این موضوع باعث می شود رانندگان در این ایام که یک مسیر را خالی برمی گردند کمتر ضرر می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عامری در ادامه به نوسازی ناوگان های مسافربری اشاره کرد و افزود: تمامی ناوگان های اتوبوسرانی  و سواری نوسازی شده و مسافران در این ایام هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی بیان کرد: حوزه حمل و نقل جاده ای حدود ۵۰ میلیون مسافر را در ایام عید جابجا می کند.

درج دیدگاه