پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر از امروز

تعاونی برتر جشنواره

جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تجلیل از تعاون گران برتر در ایلام همزمان با سایر استان‌ها برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ثبت نام جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه فرهنگ تعاون از امروز به طور رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش تعاون آنلاین، شکرالله شیرخانی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام تعاونی‌های برتر به عنوان گام استانی برای انتخاب و حضور تعاونی‌های برتر در جشنواره کشوری از امروز آغاز می‌شود.

تعاونی مرز نشینان قشم به عنوان تعاونی برتر ملی شناخته شد

تجلیل از ۲۲ تعاونی برتر و حامیان بخش تعاون

وی فعالان بخش تعاون استان ایلام را به شرکت در این جشنواره و مرحله ثبت نام آن به عنوان اقدامی در جهت تقویت بنگاه های تعاونی فرا خواند و گفت: داوطلبان برای ثبت نام از تاریخ چهارم خردادماه لغایت دهم تیرماه به سایت www.taavonibartar.irمراجعه کنند. ‌

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تمامی شرکت‌ها و اتحایه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

درج دیدگاه