جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

حداقل و حداکثر تسهیلات مشاغل روستایی اعلام شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی (طرح کارا) در استان ایلام یک هزار و ۳۰۰ طرح روستایی و عشایری در این سامانه جهت بهره مندی از تسهیلات ویژه اشتغال در استان ثبت نام کردند. به گزارش تعاون آنلاین، شکراله شیرخانی گفت: به منظور […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با راه اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی (طرح کارا) در استان ایلام یک هزار و ۳۰۰ طرح روستایی و عشایری در این سامانه جهت بهره مندی از تسهیلات ویژه اشتغال در استان ثبت نام کردند.

به گزارش تعاون آنلاین، شکراله شیرخانی گفت: به منظور اجرای دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی سامانه ای مشترک به عنوان کارا راه اندازی شده که در دسترس سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متقاضیان می توانند از طریق سامانه .www.Kara.mcls.gov.ir طرح های خود را ثبت کنند و طرح های ثبت شده در کمتر از یک ماه مورد بررسی قرار گرفته و به متقاضیان سه ماه فرصت داده می شود تا مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات را تکمیل کنند.

شیرخانی یادآور شد: حداقل میزان این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر آن ۲۰ میلیارد ریال است.وی تاکید کرد: متقاضیان هر چه سریع تر برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.جمعیت ۵۹۰ هزار نفری استان ایلام، در۱۰ شهرستان، ۲۵ شهر و ۶۸۰ روستا ساکن هستند.

درج دیدگاه