شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

۴۴۳ فرصت شغلی در محلات ایجاد شد

443 فرصت شغلی در محلات ایجاد شد

اشتغالزایی ایجاد شده در بخش های صنعت و معدن، مددجویی کمیته امداد(ره) و بهزیستی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی، حمل و نقل و فنی و حرفه ای بوده و با استفاده از تسهیلات و بسته های تشویقی دولت در این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: ۴۴۳ فرصت شغلی جدید سال گذشته در این شهرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، علی حسن زاده افزود: اشتغالزایی ایجاد شده در بخش های صنعت و معدن، مددجویی کمیته امداد(ره) و بهزیستی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی، حمل و نقل و فنی و حرفه ای بوده و با استفاده از تسهیلات و بسته های تشویقی دولت در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی طرح های در حال اجرا در محلات نظیر تولید کاغذ سنگی از ضایعات معادن در سال جاری فرصت اشتغال خوبی در این شهرستان فراهم می شود و تراز کار در این منطقه مثبت است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات تصریح کرد: نرخ بیکاری در محلات هشت و یک دهم درصد است که از این نظر در رتبه ششم استان مرکزی قرار دارد اما از نظر شمار دانش آموخته جویای کار، محلات در جایگاه سوم استان است.

حسن زاده افزود: بر اساس سرشماری سال ۹۵ ،یکهزار و۵۰۴ نفر در این شهرستان بیکار هستند و در مجموع محلات از ثبات رو یه رشد در مشاغل پایدار برخوردار است. محلات واقع در جنوب استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است و قطب تولید تریکو، گل و گیاه زینتی و سنگ نمای کشور محسوب می شود.

درج دیدگاه