جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

اعطای تسهیلات برای طرح‌های توسعه عشایر و روستایی خراسان شمالی

​مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات برای ۱۳۸ طرح توسعه عشایر و روستایی در این استان خبر داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات برای ۱۳۸ طرح توسعه عشایر و روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، حسن نوری با اشاره به اینکه ۱۱ طرح معادل ۵۰ میلیارد تومان در کارگروه تخصصی اشتغال روستایی و عشایر این استان مصوب شده است، گفت: تعداد ثبت نام انجام برای اجرای این پروژه پنج هزار و ۸۹۴ طرح بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون وارد مرحله پرداخت تسهیلات برای اجرای این طرح شده ایم، افزود: از پنج هزار و ۸۹۴ طرح ثبت نام شده ۹۵۵ طرح معادل ۱۵۲میلیارد تومان در کمیته فنی بررسی شده است که ۸۹۰ طرح معادل ۱۲۳ میلیارد تومان پذیرش شده است. از ۹۵۵ طرح مصوب شده حدود ۶۰ درصد تسهیلات ابلاغی توسط کمیته فنی مصوب، و به بانک معرفی شده است.

به گفته نوری تاکنون تسهیلات لازم برای ۵۶ طرح توسط بانک توسعه تعاون، ۳۴ طرح توسط بانک کشاورزی و ۴۸ طرح نیز توسط پست بانک پرداخت شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: به طور کلی مجموع طرح پرداختی مصوب در بانک ها ۲۷۷ مورد معادل ۵۱ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان بوده است که ۱۳۸ طرح معادل سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی طرح هایی که به آن ها تاکنون تسهیلات پرداخت شده است برای ۱۴۱ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

درج دیدگاه