شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

عضو هیأت امنای خانه تعاونگران:

خانه تعاونگران با کسی رقیب نیست

محمد امیاری، نماینده خانه تعاونگران ایران در استان سیستان و بلوچستان با غلامحسین حسینی‌نیا، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیأت امنای خانه تعاونگران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس نمایندگی خانه تعاونگران ضمن تشریح وضعیت بخش تعاون استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از فعالیت‌های این نمایندگی در استان ارایه کردند.

حسینی‌نیا نیز ضمن تشکر از آقای امیاری، نقش تعاونی‌ها در رشد و توسعه اقتصادی مناطق محروم به ویژه روستاها را بسیار مهم و سازنده ارزیابی کرد و افزود: باید با ترویج و معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای تعاونی‌ها، زمینه مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های تعاونی‌محور را فراهم کنیم.

به گزارش توکانیوز، وی به نقش سازمان‌های مردم نهاد در ترویج فرهنگ و کار گروهی و تعاونی اشاره کرد و با بیان اینکه مؤسسین خانه تعاونگران با عشق و علاقه کار تعاون را دنبال می‌کنند، گفت: خانه تعاونگران رقیب هیچ کس نیست، نه اداره کل تعاون، نه اتاق تعاون.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی توسعه بخش تعاون در کشور، افزود: زمینه فعالیت در بخش تعاونی بسیار گسترده است و همه تعاونگران باید برای حل مشکلات و تعالی تعاونی‌ها با هم همکاری کنند.

در ادامه، طرفین با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان سیستان و بلوچستان، بر ضرورت گسترش فعالیت خانه تعاونگران و تعامل با همه فعالان بخش تعاونی جهت تحول در این حوزه و اجرای طرح‌های نوآورانه تأکید نمودند.

درج دیدگاه