جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

خبر خوش برای فرشبافان خوزستانی

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: با همکاری بنیاد برکت و اداره تعاون روستایی استان خوزستان، کارگاه بزرگ فرش بافی اندیمشک به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: با همکاری بنیاد برکت و اداره تعاون روستایی استان خوزستان، کارگاه بزرگ فرش بافی اندیمشک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تعاون آنلاین، خشایار حسینی در این باره اظهار داشت: طرح احداث کارگاه فرش بافی شهرستان اندیمشک در حال اجرا است و پیش بینی می‌شود تا پایان نیمه ابتدایی امسال این طرح به بهره برداری برسد.

وی با بیان این که کارگاه بزرگ فرش بافی اندیمشک با همکاری بنیاد برکت و اداره تعاون روستایی استان خوزستان اجرا و به بهره برداری می‌رسد، افزود: میزان مشارکت بنیاد برکت در این طرح بزرگ اشتغال زا، ۴۹ درصد است.

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک با اشاره به این که بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی با راه اندازی کارگاه فرش بافی در اندیمشک ایجاد می‌شو،د گفت: میزان مشارکت تعاون روستایی استان خوزستان نیز در این طرح ۵۱ درصد است.

وی با اشاره به این که اولویت در اجرای این طرح اشتغال بانوان محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک است، عنوان کرد: با بهره برداری از مرحله اول این طرح و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، طرح توسعه کارگاه فرش بافی اندیمشک نیز به اجرا می‌رسد.

حسینی فر با اشاره به هنر و توان فرش بافی بانوان شهرستان اندیمشک ادامه داد: با اجرای این طرح، شهرستان اندیمشک به یکی از قطب‌های آموزش بافت و تولید فرش دست بافت کشور تبدیل و گامی بلند برای ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان برداشته می‌شود.

درج دیدگاه