جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

خبر خوش برای کارگران ساختمانی

سازمان تامین اجتماعی با فراهم کردن زمینه بیمه پردازی این قشر، خدمت رسانی خود را به جامعه هدف گسترش داده و کارگران باید برای استفاده از خدمات باید در سایت ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه برخی از کارگران ساختمانی به دلیل عدم آگاهی تحت پوشش بیمه ای قرار نگرفته اند بر اطلاع رسانی دستگاههای زیرمجموعه در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد علی سلیمی در چهارمین نشست شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه، کارگران ساختمانی هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی با فراهم کردن زمینه بیمه پردازی این قشر، خدمت رسانی خود را به جامعه هدف گسترش داده و کارگران باید برای استفاده از خدمات باید در سایت ثبت نام کنند.

وی در ادامه به مناسب سازی محیط اداری اشاره و اضافه کرد: دستگاههای زیرمجموعه باید نهایت تلاش خود را در این زمینه داشته باشند و همچنین ارزیابی فضای عمومی ادارت جدی گرفته و در این خصوص مستند سازی شود.

رئیس شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه با اشاره به اهمیت کمیته های تخصصی شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه در خصوص ارائه پیشنهادات سازنده، بر فعال شدن این کمیته ها تاکید واضافه کرد: از مجموع  پنج کمیته تشکیل شده، تنها کمیته روابط عمومی با برگزاری سه جلسه و ۲۰ مصوبه،  بعنوان فعال ترین کمیته می باشد.

سلیمی، تشکیل کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یک فرصت عنوان کرد و گفت: اعضای این کمیته ها می توانند در کنار هم  زمینه را برای ارائه نظرات، پیشنهادات ومصوبات در رسیدن به اهداف وخدمت به جامعه هدف فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به فرارسیدن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، خواستار مشارکت و حضور دستگاههای زیرمجموعه در برنامه های این هفته شد. در این نشست، مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز از فعالیتهای شاخص و برنامه های این اداره  کل گزارشی را ارائه کرد.

 

 

درج دیدگاه