جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

خبر مهم برای تعاونگران استان قم

hajyhg

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در این استان از تاریخ ۲۴ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه سال جاری خبر داد. به گزارش تعاون آنلاین، مهندس کاویانی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر در خصوص برنامه ها و هدفهای جشنواره اظهار داشت: […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در این استان از تاریخ ۲۴ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، مهندس کاویانی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر در خصوص برنامه ها و هدفهای جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی و معرفی نخبه های بخش تعاون و به منظور آماده سازی زمینه‌های ترویج روحیه تعاونی و همیاری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور است که با حضور مقامات برجسته کشوری و استانی ، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی برگزار خواهد شد.

کاویانی در خصوص نحوه ثبت نام و ورود تعاونی ها به جشنواره اظهار داشت : علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از ۲۴ خردادماه جاری تا ۱۶ تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی  www.taavonibartar.ir   ثبت نام نمایند .

درج دیدگاه