شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

خرابی سیب های دماوند ربطی به تعاون روستایی ندارد

تعاونی روستایی توزیع کننده ستاد تنظیم بازار است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سازمان تعاونی روستایی نمی‌تواتند بر اساس تصمیم خود محصولات را از انبار خارج کند و به هر میزان و در هر شهر دلخواه توزیع کند.

به گزارش تعاون آنلاین، جلال محمود زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص از بین رفتن ۹۰۰ تن سیب در انبارهای شهرستان دماوند، گفت: اعلام می‌کنند که به دلیل عدم توزیع سیب‌های مانده در انبار توسط تعاونی روستایی آنها تلف شده‌اند، اختیارات اصلی توزیع محصولات تنظیم بازاری در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

ورود سازمان تعاون روستایی به تولید محصولات دانش بنیان

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار باید به تعاونی روستایی به‌عنوان مباشر و عامل توزیع اعلام کند که چه مقدار از محصولات در کدام شهر توزیع شود، ادامه داد: سازمان تعاونی روستایی در اصل توزیع کننده ستاد تنظیم بازار محسوب می‌شود.

مقصر اصلی نابودی سیب در سردخانه‌ها ستاد تنظیم بازار است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقصر از بین رفتن این حجم از سیب در سردخانه‌های شهرستان دماوند ستاد تنظیم بازار است، عنوان کرد: سازمان تعاونی روستایی نمی‌تواند بر اساس تصمیم خود محصولات را از انبار خارج کند و به هر میزان و در هر شهر دلخواه توزیع کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات مدیریتی مجوز توزیع سیب‌های باقی مانده در انبار صادر نشده است.

درج دیدگاه