جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

خرید تضمینی گندم از امروز

رییس اداره تعاون روستایی شادگان گفت: سه مرکز تعاون روستایی خرید کار تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاوزان در این شهرستان انجام می دهند. کمال روشن نیا رییس اداره تعاون روستایی شادگان اظهار کرد: خرید گندم از ۲۴ فروردین آغاز می شود و مراکز تعاون روستایی گندم مازاد بر مصرف را از کشاورزان خریداری خواهد […]

رییس اداره تعاون روستایی شادگان گفت: سه مرکز تعاون روستایی خرید کار تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاوزان در این شهرستان انجام می دهند.

کمال روشن نیا رییس اداره تعاون روستایی شادگان اظهار کرد: خرید گندم از ۲۴ فروردین آغاز می شود و مراکز تعاون روستایی گندم مازاد بر مصرف را از کشاورزان خریداری خواهد کرد.

او گفت: نرخ خرید تضمینی محصول گندم معمولی برای هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال و گندم دروم ۱۷ هزار و ۷۰۰ ریال و  همچنین قیمت هر کیلو کلزا ۳۲ هزار و ۳۰۰ ریال است.

رییس اداره تعاون روستایی شادگان افزود: کار تحویل گندم کشاورزان در سه مرکز خرید آبشار، غریبه و  دارخوین صورت خواهد گرفت و همچنین محصول کلزا در مرکز دارخوین تحویل گرفته می شود.

روشن نیا تصریح کرد: با توجه بارندگی‌های شدید طی روزهای اخیر و با در نظر گرفتن بارندگی‌های آتی اداره تعاون روستایی شادگان به منظور جلوگیری از خطرات و خسارت‌های احتمالی به مزارع گندم آمادگی خود را برای خرید کلزا کشاورزان شهرستان شادگان اعلام می‌دارد.